Tomāti
Tomāti - jautājumi un diskusijas
Jūtama deguma smarža salonā D režīmā? (5)
Audi A6 2012.gads 3.0 dīzeļdegviela, automāts 7 ātrumi. Problēma: Mašīnai uzsilstot līdz darba temperatūrai apstājoties un ātrumkārbai esot pārnesumā salonā jūtama deguma smarža, pārslēdzot uz P smarža pazūd ...
Audi A6 2012.gads 3.0 dīzeļdegviela, automāts 7 ātrumi. Problēma: Mašīnai uzsilstot līdz darba temperatūrai apstājoties un ātrumkārbai esot pārnesumā salonā jūtama deguma smarža, pārslēdzot uz P smarža pazūd ...
Par deguma smarzzu. Jaskataas, vai vinkaarssi nepil kur ella uz izpluudes trubaam. Ja taa tiessaam ir kaarbaa , taa smaka, un D rezziimaa, ko lai saku , izlej ellu tiiraa traukaa, ja taa vairs nav caurspiidiiga, bruuna...tumssi bruuna, kaarba buus jaaremontee , aatraak, vai veelaak. No mainot ssobriid ,pusssadegussai kaarbai , ellu, arii filtru, tikai paatrinaasi kaarbas nobeigssanos. Kaapeec taa? Taapeec, ka vecaa ,netiiraa ellaa ir pilna ar abraziivaam dallinnqaam no diskiem, un tikai taa netiiraa ella paliidz ssobriid kaarbai straadat. Ielejot jaunu ellu, taa buus tiira, un diski saaks vienkaarssi sliideet, ecm nolasiis klluudas , un izsleegas visu, "sasals" vienaa robaa kaarbaa, karoche, jaavelk buus autinns uz remontu.
Kas var lidzeet ssobriid? Ir speciaalas piedevas, kas MAZLIET paildzina to visu , kaa Lucas Oil 10009. Sso esmu lietojis lloti daudz kaarbaam, un tiessaam darbojaas. Bet, kaa jau teicu iepriekss, tas viss ir...uz laiku tikai. Nodilussus , nosvilinaatus diskus kaarbaa nekas neglaabs. Sākumam jānomaina eļļa. Eļļa jāapskatās - vai nav brūna, vai pēc deguma pati kārbas eļla neož. Ja biji Recro,čaļi būs kārbu piedirsuši.Mums armijā zēni komandiera Bobikam tā izdarīja...nomainīja vairākus šoferīšus,bet kā smird tā smird...beidzot sezonu,eļļu mainot atrada kur vaina...Jāmaina eļļa,neko darīt... Ir ražotāji , kas lietotāja instrukcijā neparedz ātrumkārbas eļļas maiņu.
Bet ja reiz mehānismam nepieciešama eļļošana, tad tā agrāk vai vēlāk būtu jānomaina.
Cik zinu, Audi tomēr rekomendē to mainīt ik pēc 50 tkm. ··· Tomāti: Jūtama deguma smarža salonā ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Automātiskā ātrumkārba lec ārā no pārnesuma (21)
kas par vainu varētu būt,ja automātam ik pa brīdim lec ārā no Drive,ja pietur ar roku,uz priekšu kustas...cik tālu ar tādu var aizbraukt,vai jāmaina ātrumkārba??
kas par vainu varētu būt,ja automātam ik pa brīdim lec ārā no Drive,ja pietur ar roku,uz priekšu kustas...cik tālu ar tādu var aizbraukt,vai jāmaina ātrumkārba??
atceros, ka es paliku rīgā , centrā uz tramvaja sliedēm,,,
es mersim dabūju mainīt kārbu,,,ieteica gan remontu,,,bet nolēmu , ka naf, naf,,,savam mīlulim nekas nav žēl,,, Kaarbas remonts noteikti nebuus leets un biezhi vien vieniigais risinaajums ir iegaadaasties nomainjai lietotu kaarbu..ja nav slinkums, samekleejiet netaa info par kaarbu remontu Ceesis (karbu ruupniiica vai kaut kaa taa saucas) telefoniski sazinities un vismaz nokonsulteejieties..ir bijusi saskarsme ar vinjiem, ljoti pozitiivi.. remonts-zaudēts laiks,,,
motoru pārmest--pēcpustdienā mašīna apstājās,,,evakuators aizstiepa,,,serviss apskatīja,,,nākamo dienu braucu ar īres mašīnu, bet aiznākamajā no rīta jau braucu pakaļ mīlulītim,,, aha...Reno Scenic? vo ,čoms ar to pašu jakalējās...slikti strādā pat pēc remonta!! Kurzemes pusē nav dzirdēti automātu remontētāji...da i mans paziņa,šobrīd nav darbā,lai pajautātu problēmu!! varu tel.nr iedot i savu sāpi apstāstīt viņam,ja vēlme:) šādu infu izraku- Automātisko ātrumkārbu remonti no 50 ls Stūres reiku remonti,Ritošās daļas remonti,motoru remonts.
Jelgava , T26703514. Vēl zinu, ka Baložos remontē automātus....jābrauc visiem Baložiem cauri pa galveno ielu un apmēram ielas galā, kur sākās trakais zeminieks ir garāžas. ··· Tomāti: Automātiskā ātrumkārba lec ... lasīt visu diskusiju (21 atbildes) »
Tiesības uz automātisko kārbu -> manuālo? (35)
Pirms nepilniem 2 gadiem noliku tiesības uz automātu (kā jau sieviete esmu haotiska un visu nevarēju savā galvā sakomplektēt esot satiksmē :D ). Tagad iemācījusies braukt aktīvā Rīgas satiksmē, varētu arī manuālo ...
Pirms nepilniem 2 gadiem noliku tiesības uz automātu (kā jau sieviete esmu haotiska un visu nevarēju savā galvā sakomplektēt esot satiksmē :D ). Tagad iemācījusies braukt aktīvā Rīgas satiksmē, varētu arī manuālo ...
Reizēm ietaupījums neatsver komforta līmeni... Var ietaupīt, kapeikas.
Vīrs ir kapeik......ējs
Cita lieta, ka nav iespējas ar manuālo braukt, ja pēkšņi ir vajadzība. Tāpēc uzskatu, ka uzreiz manuālā jākārto un brauc ar ko gribi :) Par vīru taisnība-lai nemaisās-Ekonomaizers! Brauc vien ar šo-Pa Rīgu sievietei-sastrēgomos...tikai automāts. Man automāts nepatīk, liekas garlaicīgi! ··· Tomāti: Tiesības uz automātisko ... lasīt visu diskusiju (35 atbildes) »
Automātiskā ātrumkārba un degvielas patēriņš (14)
Runā, ka automātiskā ātrumkārba ekonomē degvielu.Vai tā taisnība?
Runā, ka automātiskā ātrumkārba ekonomē degvielu.Vai tā taisnība?
bet kaa saka - par komfortu ir jaamaksaa, t.i. gribi braukt ar automaatu, izbaudi visas taa priekshrociibas, bet par to arii jaapiemaksaa vairaak mulkjiibas, automaatam pateerinsh ir lielaals 10-15% ··· Tomāti: Automātiskā ātrumkārba un ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Jaaskataas kaarbas ECM, vai nav atminnaa kaadi fault codi. Kaarbai jaauztaisa "cluch test", tas ir, ar diagnostikas PC iesleedz vissu attrumus peec kaartas uz vietas garaazzaa, un skataas, vai neraustaas, nav sitieni kaadi. Tad, uzssildiitai kaarbai, jaauztais tests uz cella, nu kaartiigi, arii sport rezziimos, parastos rezziimos utt. Kadi 20-30 kiolometri jaanogonko. Tad jaapaskataas kaadaa kraasaa ir ella karbaa, vai nav deguma smakas, vai nav tumssa, un vai netek nekur araa. Ko veel? Nu ja zini reaalo nobraukumu, tad tomeer vajadzeetu skatiities to ari. Automaatiskaas kaarbas praktiski nekad nekalpo ilgaak , kaa kaadi 200.000 km. Pluss, jaaskataas vai ir normalas apkopes taisiitas kaarbai savlaiciigi, ja ir pieejami service record.
Un arii peec vissam paarbaudem, nu kadu garantiju var veeleeties no autinna ar lielu nobraukumu?
Un peedeejais, nav nekaada traggeedija, ja arii ir jaaremontee kaarba. Vienreiz samaksaasi, un naakamos ntos gadus buus miers. Ja tikai normalaa kantorii to remontu dariisi.
Un veel kas, peedejos 20 gadus braucu tikai ar automaatikajaam karbaam. Jasaka, zero probleemu. Un, ja sssodien man buutu jaapaarseezzaas ( varu mieriigi, braucu ssad tad , kad esmu LV )uz kautkaadu "stick shift" kaarbu (manuaalo ) ,un jaaspaardaas pa pedaalliem, nu es juutos , kaa, nu piemeram, no muusdienu PC paarejot uz "koka skaitamajaiem kaulinniem". Nu automāti jau parasti ilgāk par meh. kārbas sajūgu ar spararatu kalpo. Kas tur spararats 450 eir. Sajūga komplekts 160-180. 60-100 sajūga izspiedēja gultnis. Un nieka 9h apmēram +- 270 eiro darbs lai visu šo nomainītu. Šiem aparātiem ir tāda specifika ka tilts jāņem nost lai kārbu noņemtu. Viss kopā aptuveni 830 eiro. Tad kur te ekonomika to kloķi visu laiku raustot? Recro tik paberzēs rokas, ka drīz būs jauns klients :) Aizbrauc no Riigas liidz Juurmalai un atpakalj - ja viss labi darbojaas, veel paskaties, vai nav eljljas peedas uz kaarbas kaut kur - laikam jau jaalien zem mashiinas. Labi vismaz, ka pietiekoshi augsta:) Ieteiktu jautaajumu uzdot iauto - varbuut kaads pateiks ko gudraaku. ..es ņemu autiņu pats pārbaudu pret kalnu 10%slīpuma un pārmetu uz R..ja slīdoši viegli,tad viss okei,bet jau ir piepūle+ krakšķis kaut kāda figņa čupā,vēl uz šosejas pabraucu un skatos kā pārlec ātrums un jauda vienveidīgi,ja nav ..tad kaut kas kirdik..diagnostikā visas kļūdas nodzēstas..ir kruti meitari,kas zina..bet es tādus nezinu..((( ··· Tomāti: Kā pārbaudīt automātisko ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Un arii peec vissam paarbaudem, nu kadu garantiju var veeleeties no autinna ar lielu nobraukumu?
Un peedeejais, nav nekaada traggeedija, ja arii ir jaaremontee kaarba. Vienreiz samaksaasi, un naakamos ntos gadus buus miers. Ja tikai normalaa kantorii to remontu dariisi.
Un veel kas, peedejos 20 gadus braucu tikai ar automaatikajaam karbaam. Jasaka, zero probleemu. Un, ja sssodien man buutu jaapaarseezzaas ( varu mieriigi, braucu ssad tad , kad esmu LV )uz kautkaadu "stick shift" kaarbu (manuaalo ) ,un jaaspaardaas pa pedaalliem, nu es juutos , kaa, nu piemeram, no muusdienu PC paarejot uz "koka skaitamajaiem kaulinniem". Nu automāti jau parasti ilgāk par meh. kārbas sajūgu ar spararatu kalpo. Kas tur spararats 450 eir. Sajūga komplekts 160-180. 60-100 sajūga izspiedēja gultnis. Un nieka 9h apmēram +- 270 eiro darbs lai visu šo nomainītu. Šiem aparātiem ir tāda specifika ka tilts jāņem nost lai kārbu noņemtu. Viss kopā aptuveni 830 eiro. Tad kur te ekonomika to kloķi visu laiku raustot? Recro tik paberzēs rokas, ka drīz būs jauns klients :) Aizbrauc no Riigas liidz Juurmalai un atpakalj - ja viss labi darbojaas, veel paskaties, vai nav eljljas peedas uz kaarbas kaut kur - laikam jau jaalien zem mashiinas. Labi vismaz, ka pietiekoshi augsta:) Ieteiktu jautaajumu uzdot iauto - varbuut kaads pateiks ko gudraaku. ..es ņemu autiņu pats pārbaudu pret kalnu 10%slīpuma un pārmetu uz R..ja slīdoši viegli,tad viss okei,bet jau ir piepūle+ krakšķis kaut kāda figņa čupā,vēl uz šosejas pabraucu un skatos kā pārlec ātrums un jauda vienveidīgi,ja nav ..tad kaut kas kirdik..diagnostikā visas kļūdas nodzēstas..ir kruti meitari,kas zina..bet es tādus nezinu..((( ··· Tomāti: Kā pārbaudīt automātisko ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Automātiskā kārba, kad auksta skan pārslēdzoties (7)
Automātiskā kārba no rītiem, kad vēsāks, skan pārslēdzoties.. Pirmos 3-5 kilometrus. Ko darīt?
Automātiskā kārba no rītiem, kad vēsāks, skan pārslēdzoties.. Pirmos 3-5 kilometrus. Ko darīt?
Kopumaa padargi maksaa nomainiit ellu tomAtam, ja to dara pareizi., bet ja taa neliidz, komtad? Diognostika viennoziimiigi vispirms ja negribi maksaat 2x par ellas mainu Nomainīt eļļu kārbā Pats praatiigaakais laikam ir nomainiit ellu un tad redzees, bet vispaar automaatu aukstaa laikaa vajadzeetu mazliet pasildiit ielikt draivaa un ar nospiestu bremzi pastaaveet.... Aizbrauc uztaisi diagnostiku,nežēlo 10eu.Ja automāts ir pzd.,tad eļļas maiņa ir pašapmāns,jo reāli ir kaut kas dirsā..es pārbaudu autiņu pret kalnu 10% paaugstināts,ja čakarējās,tad ir problēmas it īpaši ieslēgt atpakaļ gaitā..tā man bija VW B6 ar Dsg kārbu.. ··· Tomāti: Automātiskā kārba, kad ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Pārslēdzoties automāts skan no rītiem (7)
Pārslēdzoties automāts skan no rītiem, principā pirmos 2km. No rīta darbinot arī ir skaņa, apmēram kā stūres pastiprinātāja sūknim, bet tā ir kārba.... Iespējams kaut kas ar eļļošanos nav kā vajag. Kļoķi pārliekot ...
Pārslēdzoties automāts skan no rītiem, principā pirmos 2km. No rīta darbinot arī ir skaņa, apmēram kā stūres pastiprinātāja sūknim, bet tā ir kārba.... Iespējams kaut kas ar eļļošanos nav kā vajag. Kļoķi pārliekot ...
Un tieši tādēļ es braucu tikai ar mehāniku
Cik tad tur litri vispaar iet iekshaa? 4+vecaa eljlja - tas shkjiet krietni par daudz! Vecajaa eljljaa bija siikas, vizuljojoshas metaala skaidinjas? Bet tad bija jaaattaisa korkjis apakshaa. Eljlja vispaar ir pareizajaa liimenii? Shkjiet, ka tas ir viss, ko var diagnosticeet. Ja ir taas skaidinjas, tad nolej visu eljlju, pielej svaigu liidz pareizajam liimenim un laikam tomeer nomaini to filtru. Un gaidi pilniigu chau vai arii veiksmiigi turpini vizinaaties liidz naakamajam autinjam:)
tiessi aizseereejis filtrs var taisit tuudiigo skannu, to nnaudeessanu. Un jaunu filtru silti iesaku nnemt diilera, jo tie aftermarket filtri ...arii taisa suudigu skannu. Ellas liimeni jaaskataas uzsilussai kaarbai, autinnss limeni nolikts. Kautkur apakssaa , saanos kaarbai ir liimenna/ieliessnas korkkis izskruuvejams.Lej, iekssa jaunu ellu, kameer liist araa - paarliet nav iespejams.
Un, atkal, ellu iesaku (ja reiz mani filtru, tas ir, karbas karteris jau nost ) tkai orgginalo, jo, pirmkaart, vissu jau nenomainiisi, apmeeram 1/4 paliks konverterii. Taapec veelams pat maniit to ellu 2x vismaz. Ka var ienakt prata gazt veco ellu ar skaidam atpakal? Maini filtru ar ellu(jaunu). apbrīnojami,domā cik vienkārši viss ir risināms,kas filtrs salidzinoši ar visu remontu,kapeikas pisējiem automāts nav domāts...automāts prasa apkopi+naudas izdevumus papildus..kas brauc ar konfortu,tas arī maksā..ir alternatīvais var.,brauc ar mehānisko un dročīt pie katra pagrieziena..DDD ··· Tomāti: Pārslēdzoties automāts skan ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Un, atkal, ellu iesaku (ja reiz mani filtru, tas ir, karbas karteris jau nost ) tkai orgginalo, jo, pirmkaart, vissu jau nenomainiisi, apmeeram 1/4 paliks konverterii. Taapec veelams pat maniit to ellu 2x vismaz. Ka var ienakt prata gazt veco ellu ar skaidam atpakal? Maini filtru ar ellu(jaunu). apbrīnojami,domā cik vienkārši viss ir risināms,kas filtrs salidzinoši ar visu remontu,kapeikas pisējiem automāts nav domāts...automāts prasa apkopi+naudas izdevumus papildus..kas brauc ar konfortu,tas arī maksā..ir alternatīvais var.,brauc ar mehānisko un dročīt pie katra pagrieziena..DDD ··· Tomāti: Pārslēdzoties automāts skan ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Golf Plus automātiskā ātrumkārba (4)
Ja divas dienas netiek darbināta , uzsākot braukt neiet un ieslēdzas panelī lampa, bet tad aiziet,pabraucot lampa pazūd, un ir viss kārtībā , turpmākās dienas iet uzreiz un nav problēmu , kas var būt par vainu , vai eļla ...
Ja divas dienas netiek darbināta , uzsākot braukt neiet un ieslēdzas panelī lampa, bet tad aiziet,pabraucot lampa pazūd, un ir viss kārtībā , turpmākās dienas iet uzreiz un nav problēmu , kas var būt par vainu , vai eļla ...
Iesākumam nomaini eļļu, filtru. Varbūt palīdz. Bet visdrīzākais kārbai vienkārši ir pēdējie "metri" pienākuši. Autiņam ir vismaz 300k noskrējiens. SNOWAGAIN, baigais gudrinieks, ganjau pats ellas maini ne???
Tjipa kaarbaa ellu nomIniit mKsa 20€????
Ellu vR mIniit pie nevienmeerigas parslegsanas. Nu nez vai pats ko izdarīsi. Var jau būt ka vienkārši līmenis par mazu. Kārbai uzsilstot tā izplešas un viss ok. Kasparsss33 kungs!
Jā, eļļas mainu pats, nav tur nekă sarežģīta. Ak eļļas maiņa nemaksā 20 eur? Atceramies, ka braukšana ar a/m ir ekstra, par kuru jāmaksā. Ja a/m ir APK, tad tā ir ekstra, par kuru ir jāmaksā. Un īpaši dārgi ir jāmaksā par vācu premium nodzītām (vecums 8.gadi un vecākas) a/m. Vidējais nobraukums a/m Vācijā ir ap 45k km, ar ātrumu uz autobāņa ~140km/h. ··· Tomāti: Golf Plus automātiskā ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
Kas vainas, ja automātiskā pārslēgšanās notiek grūdieniem? (10)
Uzsākot braucienu, ļoti smagi pārslēdzas ar grūdieniem uz katru nākošos ātrumu. 1. ātrumā raustās. Pie kā griesties ,lai pārbaudītu automātisko ātrumu kārbu?
Uzsākot braucienu, ļoti smagi pārslēdzas ar grūdieniem uz katru nākošos ātrumu. 1. ātrumā raustās. Pie kā griesties ,lai pārbaudītu automātisko ātrumu kārbu?
Parastas (hidrauliski elektroniskās) kārbas remonts - 700-1100 euro parasti.
Zvans RECRO, remonta cena pie 1000 EUR.
Drosi vien vajag pieliet ellu vai varbuut nomainiit un viss buus ok ja taa nav DSG kaarba tad var buut sliktaak....
krūmiņš ļoti optimistisks :D
Bet autorei ieteiktu jau laicīgi pierakstīties pie kāda no retajiem kārbu meistariem uz konsultāciju (servisiem) kamēr auto kustas! Ja tā ir DSG (vai citādi nosaukts divu sajūgu kārbas variants) un nobraukums jau diezgan solīds, tad visdrīzāk ir jāmaina sajūga komplekts. Cik tas maksā, prasi servisā. Tā saucamais "life time" tam esot 110-130 tūkstoši km. Ja brauc ar galvu, tad var arī vairāk nobraukt. ··· Tomāti: Kas vainas, ja automātiskā ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
Bet autorei ieteiktu jau laicīgi pierakstīties pie kāda no retajiem kārbu meistariem uz konsultāciju (servisiem) kamēr auto kustas! Ja tā ir DSG (vai citādi nosaukts divu sajūgu kārbas variants) un nobraukums jau diezgan solīds, tad visdrīzāk ir jāmaina sajūga komplekts. Cik tas maksā, prasi servisā. Tā saucamais "life time" tam esot 110-130 tūkstoši km. Ja brauc ar galvu, tad var arī vairāk nobraukt. ··· Tomāti: Kas vainas, ja automātiskā ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
Gumijas, deguma smaka automātiskajai pārnesumu kārbai (9)
Labdien! Esmu bezizejā, tāpēc jautāju Jums. Automātam vienā brīdī sāk nepārslēgties ātrumi no 3 uz 4 un velk 2300 līdz pat 3000 apgriezieniem, bet tas nav katru reizi. Citas dienas var izbraukt bez problēmām. Izkāpjot ...
Labdien! Esmu bezizejā, tāpēc jautāju Jums. Automātam vienā brīdī sāk nepārslēgties ātrumi no 3 uz 4 un velk 2300 līdz pat 3000 apgriezieniem, bet tas nav katru reizi. Citas dienas var izbraukt bez problēmām. Izkāpjot ...
Vai šī problēma tika atrisināta? Ko uzzināji? Man ar laikam tāda pati vaina. Ja riteņi karsti, var būt ieķīlējušās bremzes. Kārbas eļļa nav palikusi brūna/melna (parasti tā ir sarkanīga) un pēc deguma neož ? Jautājums benzīns vai dīzelis? Vienam pārslēgšanās pie šāda ātruma ir normāla, otram varētu pārslēgties mazliet agrāk. Nākamais jautājums vai visos režīmos un pie visiem pedāļa stāvokļiem tas tā notiek? Gumijas smakai nebūsu jābūt saistītai, vienīgi ja tas ir kārbas sajūgs. Uz sitiena nepateikšu kā viņu pareizāk saukt, bet jā... Izklausās pēc kārbas remonta. Pie kam nav labi, ja eļļa ir kā tikko ielieta arī pēc 3kkm. Viņai ir jāmazgā komponentes un jāpaliek netīrākai jau pēc pirmajiem nobrauktajien kilometriem.
Kāds auto novraukums un ko saka kārbas vadības bloks? Ir zināmas kļūdas? Tas būtu pirmais kas jāpārbauda servisā. ··· Tomāti: Gumijas, deguma smaka ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
iepriekšējie jautājumi |