Automātiskie slēdži (drošinātāji) (korķi)
Automātiskie slēdži (drošinātāji) (korķi) - jautājumi un diskusijas
Izsit korķus (10)
Sveiki, zinošie! :) Man tāda problēmiņa: dzīvoklī pēkšņi sāk "sit korķus" ārā, lai gan lietoju tās pašas ierīces, ko līdz šim. Lielākā sāpe veļas mašīna - līdz izmazgātām drēbēm tā arī neesmu tikusi, korķi ...
Sveiki, zinošie! :) Man tāda problēmiņa: dzīvoklī pēkšņi sāk "sit korķus" ārā, lai gan lietoju tās pašas ierīces, ko līdz šim. Lielākā sāpe veļas mašīna - līdz izmazgātām drēbēm tā arī neesmu tikusi, korķi ...
Bimetāliskie drošinātāji auto (24)
80desmitajos gados bija GAZ-53 auto. Tajā bija lielisks izgudrojums, bimetāliskie drošinātāji. Pārslodzē tie atslēdzās un ar veiklu pirkstu kustību ieslēdzās, atjaunojot darbību. Nevienā, mūslaiku auto, traktor tehnikā ...
80desmitajos gados bija GAZ-53 auto. Tajā bija lielisks izgudrojums, bimetāliskie drošinātāji. Pārslodzē tie atslēdzās un ar veiklu pirkstu kustību ieslēdzās, atjaunojot darbību. Nevienā, mūslaiku auto, traktor tehnikā ...
Tehnikai, ibj, jebkurai ir jaakalpo cilveekam, nevis otraadi. Ssodien tas viss saak izskatiities, ka mees kalpojam tehnikai, un taas glluukiem. Ja kaads man te grib teikt, ka muusdienu tehnikai pateicoties datorizaacijai, ir mazaak problemu, ej ieskrienies ar pieri sienaa, varbuut saaksi ko tiessam saprast, kaa ir reaalajaa dziivee, nevis pie....oHo pie keyborda. Tieshi taa..shii elektrikaacija ir izdeviiga ne jau auto lietotaajam.tagad bez spec servisa parasts elektrikis neko nevar izdariit..un taapeec servisaa par katru elektriska gljuka noveershanu prasa 3 ciparu skaitli...arij autorizeetie servisi pelna..pelna visi uznemot auto pirceeju..ironiski..krievijaa tagad razzos zigulus peec vecaam tehnologijaam..jo nav detalju vinjiem moderno...komforts braukshanaa cietiis mazliet..bet toties remonti leeti....kapitaalismaa viss kas tiek razots pirmkaart ir pelnjas noluukos..taapeec arii razo sarezgiiti...bet kameer cilveekam patiks visaadi sleedziishi .visaadi strunti.tikmeer maksaasiet..nebriiniishis ja driuz saaks razot auto.kursh veiks minetu brauciena laikaa kungi, nu, ja buutu kaut minimaala sajeega teemaa, juus zinaatu, ka musdienaas pamataa izejas izmanto IPS [Intelligent Power Switch], kas kontrolee izejas straavu, vajadzibas gadiijumaa izeja aiziet protect mode. Visu pateeretaaju Uavg tiek vadiits, izmantojot PWM [piem., spuldzes, utml.], nekaada ´´paarslodze´´ [paarspreigums] nav iespeejama. ´´releju´´ [klasiskaa izpratnee] skaits ir minimaals [es te par pusliidz moderniem auto runaaju]. Paarslodzes/fault conditions tiek piefikseeti, ierakstiti konkreetaa bloka EEPROM atminjaas, pa LIN/CAN datu kopneem info tiek nolasiits dCAN kopnee diagnositkas veikshanai. Nav NEKAADAS nepiecieshamiibas peec kaut kaadiem ´´bimetaliskajiem´´ droshinaataajiem. Droshinaataajs tiek izsists globaala bojaajuma gadiijumaa [kad ir nofeilojushas visas citas metodes/risinaajumi] un vispirms jaaveic remonts. Tikai pilniigs dolbajobs, ne elektrijis, maina droshinaataaju taa izsishanas gadiijumaa bez probleemas ceelonja noveershanas. Tāpēc ka tas iekš auto bija vienīgais, un pieskatīja tādas nenozīmīgas ķēdes kā pagriezienu rādītāji un un priboru panelis... ··· Automātiskie slēdži (drošinātāji) (korķi): Bimetāliskie drošinātāji ... lasīt visu diskusiju (24 atbildes) »