Automātiskie slēdži (drošinātāji) (korķi)

Automātiskie slēdži (drošinātāji) (korķi) - jautājumi un diskusijas

Izsit korķus (10)
Sveiki, zinošie! :) Man tāda problēmiņa: dzīvoklī pēkšņi sāk "sit korķus" ārā, lai gan lietoju tās pašas ierīces, ko līdz šim. Lielākā sāpe veļas mašīna - līdz izmazgātām drēbēm tā arī neesmu tikusi, korķi ...
Tev kaut kur vadi silst,līdz ar to sit ārā korķus. Zinātājs ātri atradīs kurā vietā.Paņem pagarinātāju,iespraud atsevišķi veļas mašīnu un staigā pa kontaktiem. Ja kašķis nav pie skaitītāja,kādā kontaktā vajadzētu darboties. Tik neaizmirsti,tas nav ilglaicīgs pasākums.Elektriķis,jeb zinošs cilvēks vajag meklēt pēc iespējas ātrāk.Nokurināsi visu savu iedzīvi. Tas uz priekšdienām. Pagaidu variantā vienkārši nedarbini visas ierīces reizē. vienkāršākais ir nedarbināt visu uzskaitīto reizē, un konstatēt no kādas ierīces iestājas atslēgums, atslēgties var arī silstošu vadu savienojumu gadījumā, to gan tā vienkārši neredzēsi, no šāda veida silšanas parasti aizdegas mājas. ja baigi vajag tīras drēbes tad vešmašīnu varētu ieštepselēt citā kontaktā. Pārējās elektroierīces atslēdz,varbūt pārslodze šajā fāzē.. Pārslodze uz "korķiem". Lieta vienkārša, jāiegādājas un jāieliek jaudīgāki, proti vismaz 16A, jo patreiz tev sadales skapī noteikti stāv standarta versija 10A un tie reizē nespēj visus agregātus pavilkt, rodas pārslodze tīklā un drošinātāji atslēdzas. ··· Automātiskie slēdži (drošinātāji) (korķi): Izsit korķus lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Bimetāliskie drošinātāji auto (24)
80desmitajos gados bija GAZ-53 auto. Tajā bija lielisks izgudrojums, bimetāliskie drošinātāji. Pārslodzē tie atslēdzās un ar veiklu pirkstu kustību ieslēdzās, atjaunojot darbību. Nevienā, mūslaiku auto, traktor tehnikā ...
Vienreizeeji ir taapeec izdomaati.ka cilveeki ar gaz 53 ir vienkaarshi debili..taa vietaa lai atrastu vainu vados un nesistu aaraa droshinaataajus..vinsh brauks kameer pats yzies gaisaa.un auto nodegs.... Praktiksi modernos autinnos neko vairs neizdariisi bez laptopa. Vai tas ir eerti cilveekim, nee! Vai tas ir tiessaam vajadziigs , nee. Vai tiessaam visas elementaaraas lietas autinna jaavada ar data cables, un chipsiem? Nee ! Un veelreiz nee.Zinat cik to chipssu modullu ecu ir autinnos , vakar programmeeju tiessi lai....lai iesleegtos lukturis priekssaa. Taa vietaa lai tas buutu plug and play , ir laptopa cietaajaa man 400Gb data ar softiem ....lai, ibj , "iesleegtos lukturis". Pamullkki. . Tas ja kaadam sskkiet normali, man nav ko teikt vairaak. Pameegginiet pabraukt , esmu braucis, ar Teslu, kur ir iets veel solis taalaak, visas fichas , pat visas elemntaaraas auto funkciju pogas ir sabaastas bakstaamaja ekraanaa.Pamegginiet to bakstiit braucot uz 150 ...good luck with that . Taapeec skaidri zinu, ka ja tas buus elektro autinnss, taa noteikti nebuus ssodien tesla. Nu ja vinnai varbuut ieklausiisies cilveekos, un nolaidiisies uz zemes.
Tehnikai, ibj, jebkurai ir jaakalpo cilveekam, nevis otraadi. Ssodien tas viss saak izskatiities, ka mees kalpojam tehnikai, un taas glluukiem. Ja kaads man te grib teikt, ka muusdienu tehnikai pateicoties datorizaacijai, ir mazaak problemu, ej ieskrienies ar pieri sienaa, varbuut saaksi ko tiessam saprast, kaa ir reaalajaa dziivee, nevis pie....oHo pie keyborda.
Tieshi taa..shii elektrikaacija ir izdeviiga ne jau auto lietotaajam.tagad bez spec servisa parasts elektrikis neko nevar izdariit..un taapeec servisaa par katru elektriska gljuka noveershanu prasa 3 ciparu skaitli...arij autorizeetie servisi pelna..pelna visi uznemot auto pirceeju..ironiski..krievijaa tagad razzos zigulus peec vecaam tehnologijaam..jo nav detalju vinjiem moderno...komforts braukshanaa cietiis mazliet..bet toties remonti leeti....kapitaalismaa viss kas tiek razots pirmkaart ir pelnjas noluukos..taapeec arii razo sarezgiiti...bet kameer cilveekam patiks visaadi sleedziishi .visaadi strunti.tikmeer maksaasiet..nebriiniishis ja driuz saaks razot auto.kursh veiks minetu brauciena laikaa kungi, nu, ja buutu kaut minimaala sajeega teemaa, juus zinaatu, ka musdienaas pamataa izejas izmanto IPS [Intelligent Power Switch], kas kontrolee izejas straavu, vajadzibas gadiijumaa izeja aiziet protect mode. Visu pateeretaaju Uavg tiek vadiits, izmantojot PWM [piem., spuldzes, utml.], nekaada ´´paarslodze´´ [paarspreigums] nav iespeejama. ´´releju´´ [klasiskaa izpratnee] skaits ir minimaals [es te par pusliidz moderniem auto runaaju]. Paarslodzes/fault conditions tiek piefikseeti, ierakstiti konkreetaa bloka EEPROM atminjaas, pa LIN/CAN datu kopneem info tiek nolasiits dCAN kopnee diagnositkas veikshanai. Nav NEKAADAS nepiecieshamiibas peec kaut kaadiem ´´bimetaliskajiem´´ droshinaataajiem. Droshinaataajs tiek izsists globaala bojaajuma gadiijumaa [kad ir nofeilojushas visas citas metodes/risinaajumi] un vispirms jaaveic remonts. Tikai pilniigs dolbajobs, ne elektrijis, maina droshinaataaju taa izsishanas gadiijumaa bez probleemas ceelonja noveershanas. Tāpēc ka tas iekš auto bija vienīgais, un pieskatīja tādas nenozīmīgas ķēdes kā pagriezienu rādītāji un un priboru panelis... ··· Automātiskie slēdži (drošinātāji) (korķi): Bimetāliskie drošinātāji ... lasīt visu diskusiju (24 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu