Zāģis slapst nost

Husis pielec labi strada principā bez problemam, bet kadas 3-4min. tad nosprāgst uzreiz pielaist nevar. Pagaidu 2 min. rauju pielec darbojas atkal to pašu laiku un sākas viss no gala. Aizdedze normā, dzirkstele ir karbūzis pārkrauts, degviela kartiba gaiss ari. Varbut kloķenei saļņiki?

Kurmitis    2 Iespejams benzina filtrins netirs?

nazis      Jāsāk ar degvielas filtru. Tik pat labi var būt arī karburatorā, un tad tur nekāda pārkraušana vairs nelīdzēs.

anis    1 Noslāpst pēkšņi vai vispirms metas"vājie"? Gadās,ka bākā ir retinājums... Blīvslēgu dēļ neslāps.

miers2      Man arī tas pats, kaut zāģis jauns - aizveda pie meistara - skaidri saku, ka vajag lielāku tukšgaitu, bet kauko muld pretī, ka degviela varbūt, ka vairāk zāģēt varbūt - kauko knibinās pa shēmu, bet jēgas nekādas :( Agrāk vismaz bija skrūvītes - varēja eksperimentēt, bet tagad nav ne jausmas kā lielāku tukšgaitu dabūt bez pārgudras muldēšanas

Asenizators      Kas pa zāģi?
500 sērijas varētu būt putekļi sakrājušies, apakšējā karburatora membrānā.

miers2      Jā, zāģis 500 sērijas. Es biju domājis, ka tos putekļus meistars izpucēs, ja būs tāda lieta. Bet par to nekā neminēja. Slāpst nost tukšgaitā pēc kādām 5min darba slodzē. Kamēr neliek slodzē, tikmēr neslāpst un tā knapi pukšķina. Bet kā nogriez ripu un izcel no baļķēna, tā duk, puk un klusu :(

anis    1 Nu ,pamēģini pagriezt guļus ar pavērtu bāciņu! Ja tad neslāpst,tad jātīra bākas gaisa padeve. Ar jaunlaiku brīnumiem neesmu pazīstams-man viss regulējams...

Asenizators  1   Ja būtu vakums bākā, nepielaiztu vispār.

tool      Plaisa degvielas padeves šļaucinjā no bākas uz karburatoru. Rauj klāt gaisu.

uldis51      jasak ar filtru

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010