kas vainas radiatoriem?
Palīdziet! Dzīvoklī bija mazi, redeļaini radiatori, kuri nekādu īpašo siltumu nedeva, nomainījām pret jauniem, (Euroterm laikam), uzlikām regulatorus ar termogalvām, bet ir kaut kāda nelaime - tikai virtuvē radiatora siltums atbilst caurules siltumam, istabās radiatori ir daudz vēsāki, lielajā istabā vsp auksts! Un termogalvu var grozīt cik grib, siltāku pagriezt nevar, tikai nogriezt nost. Dzīvoklī ~14grādi. Vai vainīgi termoregulatori? Labāk tos būtu noņemt? vai ir iespējams, ka tie aizsērējušies?Paldies par atbildi!!!
Satelits_Dzeja (2010-12-03 16:36)
Es domāju un diezgan esmu drošs, ka problēma ir atpakaļgaitā. Ir arī iespējams, ka tāda atpakaļgaita nemaz nav pielikta un iespējams, ka to arī nevajag, jo kāda balansēšana būtu vajadzīga dzīvoklī? Tikai nama kontekstā, bet nekāda atpakaļgaitas balansēšana padomju radiatoriem nebija, bez pretestības griež cauri un ņem cik var paņemt, ja nepatīk, piegriez ieejošo.
Tātad, es ieteiktu pārbaudīt savienojumu pretējo tam galam kur termogalva stāv, ja tur ir tas vārsts, tad to jāver vaļā līdz galam, laikam seškantis skrūve, ja tur ir amerikāņa savienojums, tad iečekot vai kaut kā tizli nav ielicies, ka nav caurplūde. Tieši tā man pašam bija, ka bišķi pakustinot to savienojumu aizgāja. To vai ir labāk var redzēt uz sitiena, jo tajos uzreiz aiziet siltums. Termogalva noteikti nav vainīga. Nu ja nu galīgi jocīgi uzlikts, ka burbuls pretējā rad. pusē un šķībums tāds, ka atgaisot nevar, tad būtu jāpataisno. Nekādi citi brīnumu nevar būt, nav tur nekāda haiteka, ka būtu jāmeklē sertificēti siltumtehniķi ar doktora grādiem. Nav caurplūde, nekā cita te nav - ir divi gali un trauks.
trafs (2010-12-03 16:43) Spārei un pagaidim taisnība. Termoregulatoru vārstiem ir ļoti neliela caurplūdes spēja, pie maza cirkulācijas spiediena - maza plūsma.
Satelits_Dzeja (2010-12-03 16:50)
Trafam - man sistēmā ir 0,2-1atm un termogalvas uz karst tieši tik cik dod iekšā sistēmā - ja uz radiatoriem man aiziet 65 grādi, tad visos radiatoros man nav zemāk par 55. Pārbaudīts, tā ka stāstam par pretestību īsta pamata nav. Turklāt pilsētās namiem jau nu tik mazu spiedienu kā manā būdā neviens neturēs.
Izlasīju, par to ka siltāks paliek atgaisojot - nu viss ir 100% skaidrs - galva strādā, bet neiet prom no radiatora.
ponytail (2010-12-03 16:54) Satelīts - normālam siltumtehniķim ir nevis doktora grāds, bet profesionāla tehniskā izglītība (kas viens otru, protams, neizslēdz) un atbilstoša darba pieredze. Un nez vai autore saprata kaut ceturto daļu no visa sarakstītā, kur nu vēl spēs sekot norādījumiem, lai cik gudri vai absurdi tie šeit nebūtu, aiz kā arī radošs padoms visiem, kas paši sev apendicītu operē - tak tomēr labāk lietas uzticēt profesionāļiem, tad arī tēmā aprakstītie fēleri neradīsies.:))
trafs (2010-12-03 17:12)
Satelīt, var jau būt Tev taisnība, bet dažreiz ūdens vienkārši plūst pa mazākās pretestības ceļu.
Ponytail, nevajag meistarus par dieviem saukt, ar visām izglītībām mēdz kļūdas pieļaut. Pats izbūvēju savā mājā centrālapkuri, un darbojas viss - gan radiatori silst, gan grīdas. Un neesmu santehniķis. Domāt vajag.
meseris (2010-12-03 17:19)
Tie,kas dzīvoklī liek termoregulātorus ar galvu diži nedraudzējas...
Pirms radiātoriem,parasti liek boipasu(vertikalu savienojumu no ieplūdes uz :)izplūdi).Pēcāk krānus.Ar tiem var regulēt siltuma padevi un kaimiņi necieš.Un tikai tad radiatorus...
Šoruden pats sev tādus saliku.Ups...ne sev,bet dzīvoklī.:)))Un man naff problēmu.
ponytailPA (2010-12-03 17:20) traf - nevienu par dievu nesaucu, bet, redzi, Tev ir vienas mājas apkures ierīkošanas pieredze, ja pozitīva, tad tikai priecājos par to, bet man - daudzu gadu pieredze šajā sfērā, kur, cita starpā, manos pienākumos ietilpa arī pašdarbnieku žēlabu uzklausīšana, pēc tam, kad pēc interneta dzīlēs uzraktām viedām metodēm viņiem nesila, netecēja, nebija spiediena, pilēja utt. Nekļūdās tikai tas, kas neko nedara. Bet tas, kas nezina ko dara, kļūdās biežāk.:)
Luusila (2010-12-03 19:07) Pagaidim taisnība; nu a kāda mārrutka pēc jāliek termoregulators? Tak siltāku nepataisīsi, un aukstāku var dabūt, ja bišķi pagriež ciet parasto 1/2 ventīli. Ja ir riktīgi atgaisots, tad jāmeklē, kur ir štopers, kāpēc neiet siltums.
edmunds (2010-12-03 21:02) manupraat nepietiekosha cirkulaacija caur radiatoriem. iemesls driizaak ir apsaimniekotaaja pusee (svaks cirkulaacijas suuknis) nevis juusu radiatoros/regulatoros.
murrrr (2010-12-04 18:23)
Paldies, mīļie! šajā gadījumā teikšu, ka taisnība ir pēdējam komentam, tobiš edmundam, jo šodien bija atnācis profs un pateica to pašu :) cik sapratu, arī kaimiņiem virs un zem mums ir tā pati problēma, kaut gan regulatoru viņiem nav.
ponytail---->nu, nav Tev taisnība, es, kaut arī sieviete, tanīs lietās saprotu pat vairāk, nekā mans vīrs, arī iepriekš rakstīto izprotu un taisnība vien ir, ka jēgas no regulatoriem nav, vnk bezjēdzīgi iztērēta nauda, to jau sapratu senāk, bet mēs no kļūdām mācamies, vai ne?
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 30 (kopā 30) |