Motorzāģis slāpst uzdodot gāzi

Motorzāģim Partner P842 ir problēma-pielaist var bet ka nedaudz uzdod gāzi un tad noslāpst-kas varet būt par vainu??

nazis      Kamēr auksts, tikmēr tas ir normāli. Ja slāpst siltam, tad jāregulē vislabāk pie meistara jebkurā servisā (nebūs dārgāk par 3 eiro). Var mēģināt pats pagriezt nedaudz L skrūvīti ārā (ne vairāk par pus apgriezienu), var būt palīdz.

grifs    2 Pēc visa spriežot, zāğis kādu laiku nostāvējis šķūnīša režīmā, un karburātora membrānas būs palikušas cietas.

Ak jā...tā kā tas ir mazais dārza zāğis, pats pārbaudi tam kompresiju... bieži šie zāği tiek nomocīti strādājot ar neasām ķēdēm, un štruntīgu degvielu.

anis      Aukstam? Siltam? Varbūt benzīns iet uz beigām... un viss pārējais.

lapukoks  1   Varbūt degmaisījums par treknu (tad jāregulē). Apskaties gaisa filtru vai nav jāiztīra.

Fordiks      Degvielas suuknis.Iedarbinot aystaaj lai pasilst un tad var dot gaazi! Man taa ir motorzaagim.

JurisK      Veel - kjeede pa stingru novilkta vai ieklemmeejusi. Bremze novilkta vai iestreegusi novilktaa staavoklii.

av2    1 Ielej svaigu bendzinu.

tracums82  2   Izlej no bāciņas dīzeļdegvielu, un ielej svaigu benzīnu sajauktu ar divtaktu eļļu.

SKUTERS  2   Ja vadoties pēc instrukcijas izdedzināji visu benzīnu, tad ir divi varianti- mambrānas kaput, vai gaiss karburatorā. Otrā varianta gadījumā mēģini pa drusciņai kurbulēt un pēc laika aizies.

Juris44      ..."pārlējies" - degviela tiek dota par daudz....skaties savas darbības ar "čoku". ...iespraud "čoku´ atpakaļ un pāris reizes uzrauj starteri...ir jāaiziet...kad aizies, vari pavilkt ārā "čoku"´ .
¨čoks" - papildus degvielas pieplūdes regulators, izlasi lietošanas instrukciju...ceru ka izdosies

mierigais1      ...iespējams arī degvielas filtrs jāmaina

Juris44  1   ...degvielas filtrs jāmaina atbilstoši instukcijai (angliski tas rakstās: please reed the fucking manualy)..tāpat kā automobilim, viss pēc noskrējiena un izmantošanas apstākļiem...

Ander      Var pasildīt no sākuma,nedo ručkā.
Vai pa treknu, vai pa liesu degmaisijums,pieregulē.
Jā svaigu bendžu mix ieliet labāk.
Ar čoku nevaig pārcensties.

protons    1 Tur ir trīs regulējamās skrūves. T-tukšgaitas degmaisījuma daudzums (apgriezieni).L-tukšgaitas degmaisījuma kvalitāte( treknāks -liesāks). H-slodzes režīma degmaisījuma kvalitāte. Tavā gadījumā H jāpagriež vaļā .

paargudrais_bauris  1 2 Nu bļāviens..nu sakiet vēl,ka latviešu nav dumja pajolinu tautele.......Viens nezinītis (un tas ir tikai normāli,ka cilveks nezin un tāmdēļ jautā) vēlas pēc visai skaidriem simptomiem vēlas noskaidrot kur problēma.Normāli tas ir?NOrmāli.Bet te sākas vienkārši pipec,katrs kurš reiz zāģi ir turējies rokmā sāk nu uzskaitiīt ko šis nu zin,kas L skrūvi regulēt,kas H skrūvi,kas benzīnu mainīt kas vēl kaut ko.Da bļāvie H..L un B skrūves regulētaji,kja nejēdzat neko no zāģiem tad paturiet muti ciet.Pie vainas nav ne H ne L nevēl kāda skrūve.Un arī ne veca degviela .Ne degvielas sūknis,ne ķēde kaut kāda tur(zāģiem nav degvielas sūkni).Un tikai viens cilveks pateica reālako kaiti - karbirators beigts.Vai tās ir membrānas,vai dīze aizaugusi,iespējams adata mainījusi konfigurāciju ,ja zāģis tiek reti lietots.Šā vai tā,vaina ir karbiratorā un labāk vērsties pie spečukiem,pats jūs tur neko daudz nesalabosiet.Var jau protams izjaukt,izpūst un salikt kopā....nu tipa "speciālistu" parastais remonts,bet ja lej ciet sveci vai [pretēji nedod degvielu,tikai pie speciem un karbiratoru remontēt.P.S.Un gandoniem kas rekomendē nomainīt bendžu un paregulēt skrūves - nomainiet sev smadzenes,vecs benzīns ir kaitīgs,bet zāģis strādās tāpat.Ja ir disbalans degmaisījums/gaisa attiecībā,zāģis arī strādās,bet ne tā kā vajag,.Kretīnu nācija,ka tik padižoties,pofig ,ka neko nejēdz,galvenais patēlot ,ka ir baigie speci 2020-02-06

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu